Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Vitalina so sestavljeni in delujejo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, UL RS 98/04 in nadaljni), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, UL RS 94/07 in nadaljni) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1, UL RS 109/12), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino Vitalina upravlja podjetje Jožica Junčaj Sirk s.p. (v nadaljevanju ponudnik).

Ti pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Vitalina, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine in uporabnikom.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja kadarkoli brez predhodnega obvestila.

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila) in veljajo do preklica ali spremembe za vse nakupe opravljene preko spletne trgovine ali telefonsko. Z oddajo naročila uporabnik potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji, ki so tu navedeni, ter da se z njimi v celoti strinja.

Podatki o podjetju:

Vitalina – natura trgovina

Jožica Junčaj Sirk s.p.
Bratuževa ulica 1
5290 Šempeter pri Gorici
Slovenija

Davčna številka: SI24317942
Matična številka: 1788191000

TRR: IBAN SI56 6100 0000 9657 279 (Delavska hranilnica d.d.)

Telefon: 030 22 33 66
Email: info@vitalina.si


Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), 
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), 
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (opis, cena, sestava, uporaba)
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), 
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), 
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, 
  7. način plačila in dostave, 
  8. časovno veljavnost ponudbe, 
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, 
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba izdelkov, naročilo in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene izdelkov v spletni trgovini Vitalina lahko prilagajajo in spreminjajo pogosto. Kljub temu, da si ponudnik prizadeva k točnosti in ažurnosti podatkov, se lahko zgodijo napake v opisu, ceni ali dobavljivosti izdelkov. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

Vse cene so navedene v EUR in vsebujejo predpisani DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Omejeno veljavnost imajo le izdelki, ki so v akciji. Te cene veljajo samo do odprodaje zalog oz. do navedenega datuma.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo, kupec pa prejme prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Za enostavnejše in hitrejše naročanje omogoča ponudnik elektronsko oddajo naročila, pri čemer se šteje, da je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena v trenutku, ko uporabnik prejme od kupca pisno potrditev po elektronski pošti o potrditvi naročila.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Vitaline in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Postopek nakupa

Vnos uporabniškega računa je brezplačen in brez obveznosti.
Uporabniški račun vnesete v razdelku »Moj račun«, »Ustvari račun«, ki ga najdete na vrhu strani desno. Vpišite zahtevane podatke in potrdite vnos. Po elektronski pošti boste prejeli potrditev. Pridobili boste svoje uporabniško ime,
ki je enako naslovu vaše elektronske pošte, ter geslo. S prijavo v vaš profil lahko kadarkoli spreminjate svoje podatke, spremljate zgodovino naročil ter si oblikujete seznam želja.

Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik Vitaline. Pravico do nakupa v spletni trgovini Vitalina imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.
Uporaba uporabniškega računa torej ni pogoj za nakupovanje, vendar pa lahko z uporabniškim računom uporabniki izkoriščajo ugodnosti in prednosti, kot so:

  • enostavnejše plačevanje
  • shranjevanje več naslovov za dostavo
  • pregled zgodovine naročil
  • sledenje naročilom
  • shranjevanje izdelkov na seznam želja
  • posebne ugodnosti

Kupec izbere vrsto ter količino izdelka. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne popravke ali nadaljuje z nakupom in potrdi naročilo. Sledil bo obrazec v katerem kupec vnese vse potrebne podatke za dostavo tega izdelka. Po potrditvi nakupa, spremembe več niso možne. Po končanem nakupu se kupcu preko elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedenem nakupu. V primeru, da je kupec izbral plačilo po predračunu, se mu predračun avtomatsko pošlje na njegov e-poštni naslov.

V nakupovalni košarici so navedeni vsi izbrani izdelki, količine, cene, morebitni popusti, stroški dostave in končna skupna vrednost nakupa. Na voljo je tudi okence za vnos kode za popust.

Naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med kupcem in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu podjetja ter na voljo kupcu na vpogled.

Nakupovanje v spletni trgovini Vitalina poteka vse dni v letu, 24 ur na dan. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Republike Slovenije preko pogodbenega partnerja (GLS). Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba.

Načini plačila

Ponudnik trenutno omogoča naslednje načine plačila: 

  • s plačilom po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja Jožica Junčaj Sirk s.p.

Kupec opravi naročilo, nato pa se mu izpišejo podatki za nakazilo.

Na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali po predračunu lahko izvede plačilo na katerikoli banki, pošti ali preko elektronskega bančništva z nakazilom na transakcijski račun št. Xxx, odprt pri xxx. Pri plačilu navedite točen sklic, in sicer številko vašega naročila. V kolikor sporočila ne prejmete, preverite mapo vsiljena pošta.

Ko je nakazilo vidno na našem transakcijskem računu, izdelke pošljemo na naveden naslov. Zaradi hitrejše priprave paketa, lahko o opravljenem plačilu kupec obvesti ponudnika na info@vitalina.si. V kolikor v 48 urah od izdanega e-poštnega sporočila “predračun” ponudnik ne bo prejel potrdila o plačilu, bo nakup zavrnjen. Ponudnik naproša, da kupec počaka z izvedbo plačila, dokler ne prejme potrditvenega sporočila, saj ponudnik ne more zagotoviti, da bo plačano blago lahko dobavljeno v želenem roku. Ponudnik bo kupca o tem obvestil.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. 

  • s plačilom po povzetju z gotovino

V kolikor kupec želi, da naročeno blago ponudnik dostavi na dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odloči za plačilo ob prevzemu preko dostavne službe GLS, se strinja, da je plačilo možno le z gotovino. Pri plačilu po povzetju se zaradi dodatne provizije, ki jo obračunavajo dostavne službe obračuna še pavšalni znesek v višini 0,90 EUR. Zato mora biti uporabnik ob prevzemu prisoten in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine.

  • na prevzemnem mestu Vitalina v Šempetru pri Gorici (Bratuževa ulica 1) je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oz. kreditno kartico.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Dostava in stroški pošiljke

Blago, naročeno v spletni trgovini Vitalina, gre na pot v najkrajšem možnem času. Dobavni rok za artikle, ki so na zalogi je običajno še isti ali naslednji dan, najkasneje pa v roku treh delovnih dni. Vsa naročila dostavljamo na poljuben naslov na območju Slovenije. Kupec bo ob oddaji naročila obveščen o predvidenem roku dobave od datuma potrditve naročila.

Blago lahko prevzamete tudi osebno v naši trgovini Vitalina v Šempetru pri Gorici, na lokaciji Bratuževa ulica 1, vsak dan od ponedeljka do petka med 09:00 in 18:00 ter sobote med 09:00 in 12:00 uro.

V kolikor se zgodi, da določenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte ali po telefonu v roku treh delovnih dni od prejetja naročila. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim. 

Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. 

Dostava naročila poteka preko podjetja GLS.

Stroški pakiranja in dostave enega paketa (teža paketa do 5 kg) so brezplačni in jih krije ponudnik v primeru nakupa nad 60,00€ ali v primeru raznih promocij in posebnih popustov, če je tako izrecno navedeno na spletni strani.

Pri nakupu do 59,99€ znašajo stroški pakiranja in dostave 4,00€ (z vključenim DDV). V primeru, da izberete opcijo z “gotovino po povzetju”, je strošek še dodatnih 1,00€. (z vključenim DDV).

V primeru osebnega prevzema v trgovini Vitalina v Šempetru stroškov prevzema ni.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.

V primeru menjave ali vračila artiklov ponudnik ne povrne stroškov pošiljanja, razen če je dogovorjeno drugače. Kupec, ki blaga ob prvem pošiljanju ne prevzame, je ob ponovnem pošiljanju, izvedenem na njegovo zahtevo, dolžan predhodno poravnati celotno kupnino in stroške dostave na transakcijski račun ponudnika.

Za vse dodatne informacije lahko pokličete 030 22 33 66 ali pošljete elektronsko pošto na info@vitalina.si

Izdelki, ki jih ni na zalogi

Večina izdelkov na spletni strani je na zalogi v fizični trgovini Vitalina oz. pri dobavitelju izdelka. V primeru, da se kljub skrbnemu posodabljanju zalog zgodi, da določenega izdelka ni na zalogi in ga zato ne moremo dobaviti v roku maksimalno treh delovnih dni, vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte oz. po telefonu. Ob morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite preko elektronske pošte ali telefona in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.
Opravičujemo se zaradi neugodnosti, ki vam jih takšna situacija lahko povzroči.

Vrednostni boni

  • Vrednostni bon je darilna kartica, ki ga ponudnik (Vitalina) proti plačilu pošlje kupcu v fizični obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), ponudnik, pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Vitalina.
  • Vrednostni bon je moč kupiti v spletni trgovini Vitalina. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru, da potrebujete vrednostni bon takoj lahko za pomoč pišete na info@vitalina.si. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
  • Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.
  • Uporaba vrednostnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje ”darilna kartica” vpišite kodo darilne kartice in kliknite ”uporabi darilno kartico”. Vrednost kartice se vam odšteje od končnega zneska košarice.
  • Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več vrednostnih bonov in ene kode za popust.


Promocijske kode za popust

Občasno preko elektronske pošte, instagrama, facebooka ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo kodo za popust oz. promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Vitalina. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Promocijsko kodo se izkoristi tako, da se na blagajni v posebno okence “promocijska koda” vnese kodo za popust in klikne gumb “potrdi”. Promocijske kode med seboj niso združljive. Kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Odstop od naročenega blaga

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 15 dneh podjetju na elektronski naslov (info@vitalina.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
  • Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila ponudniku vrniti blago. Kupec vrne blago na naslov: Vitalina – natura trgovina, Bratuževa ulica 1, 5290 Šempeter pri Gorici, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga po pošti ali osebno na naslov trgovine Vitalina.
  • Kupec mora artikel vrniti ponudniku nepoškodovan, neuporabljen in v nespremenjeni količini, v nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano. Kupec naj artiklom po prevzemu ne sname deklaracij, dokler ni popolnoma prepričani ali artikel ustreza ali ne, saj bo le tako morebitno vračilo potekalo brez odvečnih zapletov.
  • Kupec mora ob vračilu blaga priložiti tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Po prejemu blaga bomo kupcu skladno z zakonom vrnili vsa opravljena plačila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek, kupcu pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne ukupcu kot darilni bon.

Vsa sprejeta in nepreklicana naročila (naročilo lahko prekličete v roku 1 ure po oddaji naročila, preko maila), ki jih bo ponudnik sprejel preko spletne strani ali e-pošte se obravnanavajo kot nepreklicna in jih bo ponudnik sprovedel.

Varovanje osebnih podatkov 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke, pridobljene preko spletnega mesta vitalina.si uporabil izključno za potrebe poslovanja (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, za dostavo naročila), pošiljanja promocijskega materiala in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. Za primere zlorab in vdorov v računalniški sistem ne prevzemamo odgovornosti.

Informacija o zbiranju internetnih podatkov trgovine in spletne trgovine Vitalina pri prijavi na e-novice

Kupec se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o naših brezplačnih predavanjih in delavnicah, zanimivih člankih, novostih v ponudbi ter promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da elektronskega naslova in drugih osebnih podatkov kupca ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Kupec se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic.

Katere podatke zbiramo: Poleg podatkov v vnosnem polju se bo zabeležil IP naslov računalnika iz katerega ste naredili prijavo, nadalje pa se bodo zbirali še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.

Kakšen je namen zbiranja: Podatke zbiramo za namene izvajanja aktivnosti neposrednega trženja in promocije za namen pošiljanja novic. Podatke o časih odpiranja in časih klikov pa za namen ugotavljanja vaše aktivnosti. S pomočjo teh podatkov bomo lažje ugotovili vaše želje, potrebe in zanimanja in vam bomo lahko na ta način posredovali za vas bolj zanimive in relevantne informacije.

Koliko časa bomo podatke zadrževali: Dokler ne boste zahtevali izbrisa oz. se odjavili od prejemanja elektronskih novic.

Kje lahko prekličete soglasja in zahtevate izbris, izpis ali spremembo: To lahko naredite tako, da nam pišete na naš email naslov info@vitalina.si. Od prejemanja obvestil se lahko kadarkoli odjavite na koncu vsake e-novice ali preko maila info@vitalina.si.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@vitalina.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.


Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov

Vse informacije na straneh spletne trgovine vitalina.si, so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete zdravnika, farmacenta ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako niso in ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v spletni trgovini vitalina.si, niso bili ocenjeni s strani odgovornih državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s superživili posvetujete s svojim zdravnikom ali farmacevtom.

Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini!
Maja 

X
0

Vaša košarica