Slovenska domača prosena kaša Kmetija Klepec (500g)

3,55 

Koristi uživanja prosene kaše

Prosena kaša je odlična hrana za dobro počutje in lep izgled! Okusno pripravljena prosena kaša je izvor lahko prebavljivih sestavljenih ogljikovih hidratov. Zdravi in krepi želodec, trebušno slinavko in vranico.

Prosena kaša je luščena na kmetiji in je takšna, kot smo jo na kmetih jedli včasih. Med oluščenimi zrni se najde tudi kakšno neoluščeno, ki pa med uživanjem ni moteče. Kakorkoli, pri nakupu dobiš nekoliko več kot 500 g kaše in če te črni delci motijo, jih pred kuhanjem prosim odberi stran.

Proseno seme bi po hranilnosti lahko primerjali z rižem. Vsebuje dobrih 10 %, med minerali pa prevladujejo fosfor, kalij in magnezij. Zaradi topne silicijeve kisline velja proso kot najboljša domača pomoč za bolj zdrave nohte, kožo in lase.

Uporaba prosene kaše

Proso je dokaj neizrazitega okusa in se ujema z začinjenimi enolončnicami in curryjevimi jedmi. Zelo je prikladen za nadeve, npr. za štruklje, in je tudi okusen dodatek za solate ali priloga ostro začinjenemu mesu na žaru.

Priprava: 200 g prosa se nakuha na 750 g in zadostuje za 4 do 6 obrokov. Proso kuhamo 8 do 10 minut.

Za otroški zajtrk ali večerjo v proseno kašo že na začetku kuhanja kaši dodamo suhe slive ali npr. suhe marelice. Skuhamo na vodi ali mleku in osolimo.

Sestavine: 100% domača prosena kaša

Neto količina: 500 g

Poreklo: Slovenija, kmetija Klepec

 

Ni na zalogi

Opis

Prosena kaša v zgodovini

Kaše kot ljudsko hrano omenja že Valvasor v knjigi Slava vojvodine Kranjske. Mlečna prosena kaša je bila nekoč simbol rodovitnosti. Za proseno kašo so starejši ljudje znali uporabiti pregovor Prosena kaša, mati naša.

Nasveti naših babic: Obrok iz prosa enkrat na teden poskrbi za redno razstrupljanje telesa, saj odvaja vodo in preprečuje razvoj gnilobnih bakterij. Proso je tudi edino žito, ki v želodcu deluje alkalno, zato je primernejše za posameznike z občutljivim želodcem. Lepotice pa že od nekdaj vedo, da za kožo na obrazu in dekolteju dobro poskrbi maska iz neoluščenega prosa (le-to ima največ silicija), prosene kaše ali prosene moke.
Za pripravo prosene kaše se uporablja oluščeno proso. Ljudje z občutljivimi želodci bodo posebno hvaležni za tako jed, saj je prosena kaša lahko prebavljiv obrok. Skuhajte jo v mleku ali z vodo ter glede na vrsto obroka naredite slano ali sladko jed. Za zajtrk ali pa sladico proseni kaši dodajte suho sadje, med ali druga naravna sladila.  Za kosilo k proseni kaši primešajte še zelenjavo in pripravite okusno proseno enolončnico.
X
0

Vaša košarica